På väg hem till Em igen!

Nu sitter jag i bilen med Henrik och hundarna på väg till Em för premiären nu på måndag.
Vi har i skrivande stund ca 1 timme kvar.
Det har nästan gått smartfritt än så länge med betoning på nästan…. Ja… vad kan menas med det då..

Jo mina nya fina Simms vadare och Henriks utrustning har kommit med posten i tid till Em. Min vadarjacka är ny impregnerad… men mina vadarkängor har gått upp i rök. Vi har letat precis överallt, men inga kängor någonstans.

Tjoohoo så kul. Nä och beställa nya gjorde man smart nog inte heller…. Tänkte med min ekonomiska sida och tyckte mina skor kunde gå sönder lite till innan jag köpte nya… sådär smart… typ… Så nu får jag i alla fall köpa nya vadarskor, eller försöka få tag i några.

Som tur så ska vi till sportfiskemässan imorgon. Jag hoppas man kan något snyggt till bra pris då… Där rök min tanke om att vara ekonomisk så här en vecka kvar till löning..

image

Så här glad känner jag mig nu efter mitt ekonomiska nederlag, eller inte… Haha aja varre kan de väll inte bli?

Ni får hålla tummarna nu annars får ja stå i skinstövlar eller högklackade pumps på premiären vid ån, hehe!

Ciao Ems

Kategorier: Uncategorized | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.